حکم فرو بردن شرمگاه مرد در دهان همسر!

سوال عجیب! و فتوای عجیب و غریب این زمان!!

پدیده وارد شدن فلم ها و تصاویر غیر اخلاقی طی قرن بیست و بعد از آن در کشورهای اسلامی، یکی از دسایس شوم کشورهای غربی و کفری به خاطر فاسد ساختن اخلاق جوانان مسلمان و دوری آنها از ارزش های ناب اسلامی می باشد. بدون شک این دسیسه تباه کننده از جمله برنامه های مرموز و مدروس دشمنان اسلام است تا بتواند اذهان تهی افراد جوان ما را با کثافتهایی همچون برنامه ها و فلم های غیراخلاقی پر کنند.

کشورهای فرو رفته در منجلاب بی عفتی و بی حیایی بخاطر اهداف استثمارگرانه خود، برای افزایش فساد و ترویج فرهنگ حیوانی شان در جوامع اسلامی سخت تلاش می کنند و با تأسف شدید خریداران آن در سایۀ دوری مسلمانان از منهج و معارف دینی و برنامه های اسلامی افزایش یافته و دشمنان اسلام از این فرصت که خودشان به وجود آورده اند استفاده اعظمی نموده و از این طریق صدمات خطرناکی را بر روح و روان جوانان مسلمان وارد می کنند. اما آنچه انسان مسلمان را بیشتر می رنجاند فتواهای ضد و نقیض بعضی مفتی های اهل سنت در رسانه و شبکه های تواصل اجتماعی و تلویزیون هاست.

در چندین سایت فتواها و کلیپ های ویدیویی بعضی مفتی صاحبان اهل سنت دیدم که این فتوا را از یک منبع گرفته اند و متأسفانه در همه سایت های اهل سنت همین یک جواب یا فتوی مکررا ذکر می شود!! ایشان در پاسخ به سوال یک فرد عامی جواب مفصل علمی را بیان می کنند که گویی در جمع طلاب علم نشسته و مسأله شرعی را با این تفصیل بیان میدارند!!!

بطور مثال در پاسخ به سوال شخص عامی که تنها می خواهد حکم نه دلیل، عمل زشت و قبیحی را که از فرهنگ منحط غرب به جوامع اسلامی رخنه نموده بداند و می پرسد: (آیا زوجه می توانند آلت تناسلی شوهرش را در دهن بگیرد؟) عالی جنابان در لابلای آن این طور جواب و فتوی ارایه می کنند: “در این عمل دلیلی بر ممنوع بودن آن وارد نشده است و نمی توان گفت حرام است اما از کرامت انسانی به دور است و مشابهت با عمل کفار دارد…” تناقض را نگاه کنید!! از یکسو حرمت این عمل زشت و قبیح را صراحتا بیان نکرده و می گوید: (در این عمل دلیلی بر ممنوع بودن آن وارد نشده است و نمی توان گفت حرام است) و از جانب دیگر می گوید: (اما از کرامت انسانی به دور است و مشابهت با عمل کفار دارد)!!!!

چرا این مفتی گرامی بطور مختصر در پاسخ به این شخص عامی نمی گوید:

(این عمل دور از کرامت و فطرت انسانی است، این عمل پلید در اسلام سابقه نداشته بل از جوامع منحط کفری وارد جوامع اسلامی شده و مشابهت با عمل کفار دارد و مشابهت با کفار حرام است). برخی دوستان از چندین جوان متأهل نقل قول می کنند که آنها این بخش فتوا را:

(در این عمل دلیلی بر ممنوع بودن آن وارد نشده است و نمی توان گفت حرام است) دلیل گرفته و به مباح بودن این عمل غیر انسانی معتقد اند!! در اینجا مناسب می بینیم این عمل زشت و قبیح و خلاف فطرت انسانی را در میزان اسلام و از دیدگاه شریعت غرای محمدی بیان کنیم تا به برادران و خواهران مسلمان ما واضح گردد که همچو کردار زشت در اسلام سابقه نداشته و خلاف ارزش های اسلامی بشمار می رود:

1/

الله متعال می فرماید: «الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِيَّ الْأُمِّيَّ الَّذِي يَجِدُونَهُ مَكْتُوبًا عِنْدَهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ يَأْمُرُهُمْ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَاهُمْ عَنِ الْمُنْكَرِ وَيُحِلُّ لَهُمُ الطَّيِّبَاتِ وَيُحَرِّمُ عَلَيْهِمُ الْخَبَائِثَ..» الاعراف/157 «و کسانی که از پیامبر ناخوان پیروی می‌کنند، پیامبری که (اوصاف و سیرت) او را نزد خود در تورات و انجیل نوشته می‌یابند، آنان را به کارهای نیک امر می‌کند و از کارهای بد باز می‌دارد، چیز‌های پاکیزه را برایشان حلال می‌کند و چیزهای پلید را بر آنان حرام می‌نماید».

بلی این پيامبر گرامی براي‌ آنان‌ پاكيزه‌ها و اشياي‌ لذيذ را حلال‌ مي‌گرداند و چيزهاي‌ ناپاك‌ و نجاستها و پليدي‌هاي‌ حقيقي‌ و معنوی را برايشان‌ حرام ‌مي‌گرداند. خبائث در این آیت‌: هر آن چيزي‌ را شامل می شود‌ كه‌ طبع ‌سليم‌ آن‌را پليد دانسته و نفس‌ آن‌ را ناپاك‌ شمارده و نمی پذیرد و تناول‌ آن‌ سبب‌ درد و آفت‌ گردد. پس به دهان گذاشتن آلت تناسلی که مجرای بول و نجاسات است، آیا از امور ناپاک و نجاستها و پليدي‌هاي‌ حقيقي است که شریعت از آن منع نموده است؟ و یا اینکه ‌از پاكيزه‌ها و اشياي‌ لذيذ و حلالی‌ است که رسول اکرم صلی الله علیه وسلم به استفاده از آن دستور داده است؟! دقت کن.

یقیما الله توبه‏کاران و پاکیزگان را دوست می‏دارد

2/

در موضع دیگر الله متعال می فرماید: «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِينَ».البقره/ 222 «یقیما الله توبه‏کاران و پاکیزگان را دوست می‏دارد». یعنی پرهیزکنندگان از پلیدیها و نجاسات را دوست دارد. و به همین دلیل است که الله تعالی از نزدیکی در هنگام حیض نهی فرموده است. پس آیا مکیدن و لیسیدن آنچه که از مجرای آن نجاسات جاری می شود، کار پاکیزگان است؟ براستی که این مسئله خیلی دور از فطرت انسانی است زیرا این کار بیشتر در مظنه لیسیدن نجاست قرار می گیرد پس آیا به زبانی که قرآن تلاوت می کند، ذکر الله را می گوید شایسته است به همچو نجاست آلوده شود؟

3/

هرگاه در شریعت بر پلید بودن چیزی نص صریحی نباشد، مسلمانان پلیدیها را به پلید بودن چیزی که نزد خودشان پلید است برمی گردانند، و از قدیم در عرف عرب و اهل اسلام، زن و شوهر چنین عملی را با یکدیگر انجام نداده اند، و چنانکه اصولیون می گویند: “العادة محکمة” “عادات، دادگاه و محل قضاوت است”. پس هرگاه در مسئله ای نصی وجود نداشت حکم به عرف و عادات مسلمانان بر می گردد، بناء این عمل قبیح از این وجه نیز حرام است.

4/

در این عمل تشابه به زنان و مردان کفار و اهل فسق و فجور و زناکار وجود دارد، کسانیکه هیچ ارزشی دینی و انسانی نزد آنها مهم نیست مگر لذت جویی از شهوات و مانند حیوانات زیستن، حتی بعضی از حیوانات از نزدیک شدن فرج همدیگر خودداری می کنند، پیامبر صلی الله علیه وسلم می فرماید: «من تشبه بقوم فهو منهم». مسند احمد(5667) و صحیح الجامع (2831) یعنی: «هر کس خود را شبیه قومی نماید پس او نیز مثل آنها خواهد بود».

5/

در حدیث صحیح رسول اکرم صلی الله علیه وسلم می فرماید: «من مس ذكره فليتوضأ». المشكاة (319) و صحيح ابو داود (174) و صحیح الجامع (6554) «هرکس آلت تناسلی خودرا لمس کرد بايد وضو بگيرد». جمهور فقهای مذاهب اهل سنت بر آنند که لمس کردن آلت تناسلی از شکننده های وضو است. پس لمس عضوی که سبب شکستن وضو می گردد آیا برای مسلمان درست و جایز است آنرا بر دهان بگذارد؟ دهانی که توسط آن قرآن و ذکر الله خوانده می شود؟ آیا نفس پاک این عمل قبیح را می پذیرد؟

6/

برای هر یک از زوجین جایز است به هر نوعی از استمتاع از یکدیگر بهره ببرند مگر آنچه که نص بر حرام بودن آن وارد شده باشد، اما لازمست از وجوه لذت بردن مباح استمتاع نمایندکه منافی آداب شرعی عامه و مکارم اخلاق اسلامی نباشد، مانند لیسیدن و بردهان گذاشتن آلت تناسلی که باکمال انسانیت و مکارم اخلاقی منافات دارد و علاوه بر این احتمال وجود نجاست در این موضع است.

7/

در وقت همبستری و اوج شهوت، از شرمگاه مرد و زن مایعات و ترشحات بیرون می آید که علاوه بر این‌که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر طبی نیز مضر و نادرست است.

8/

هرگز نزد اهل اسلام معروف نبوده که هرگاه زوجین خواستند جماع کند، فرج یکدیگر را ببلعد و بلیسند، و این امر بین آنها شناخته نشده مگر هنگامیکه بعضی از مسلمانان خود را شبیه یهود و نصاری نمودند، و براستی که پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمودند: «لتتبعن سنن من کان قبلکم حذو القذة بالقذة قالوا: الیهود والنصاری؟ قال: فمن القوم إذاً» یعنی: «شما گام به گام از روش پیشینیان، پیروی خواهید کرد. به پیامبر صلی الله علیه وسلم گفتند: ای رسول الله! منظور از گذشتگان، یهود و نصارا است؟ فرمود: «پس چه قومی است»؟ متفق علیه پس این عمل ناپاک از این وجه نیز حرام است زیرا شبیه شدن به کفار در این عمل واضح است، و این امر در میان اهل اسلام منتشر نشد مگر با منتشر شدن فلمهای غیر اخلاقی که در آن زنان زناکار و فاجر خود را بصورتی شبیه حیوانات در آورده اند.

9/

در این عمل، داخل شدن نجاست به دهان زن روی می دهد، و ممکن است هنگام خروج منی مقداری نجاست نیز همراه آن خارج شود. خصوصا که قبل از دفع شدن منی ، مذی و ودی که هر دو نجسند جریان می یابند، یا مقداری ادرار در انتهای دفع شدن منی خارج شود. پس نظر به دلایل فوق، این عمل زشت و قذر شایسته مسلمانی که به الله و روز آخرت ایمان داشته باشد نیست. به امید برگشت امت اسلامی به منهج الهی و ترک دنباله روی کفار و مشابهت به آنها. 26-3-1441هـ قریب الله مطیع

خروج از نسخه موبایل