سحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

بخش اول

نوت: مطالعه، فهم و دانستن این مضمون، برای هر مسلمان، بی نهایت مهم ، ضروری و واجب است. با فهم کافی در مورد سحر و جنیات، مسلمان میتواند، وسایل زندگی سالم و عاری از گناه را برای خودش و خانواده اش فراهم سازد.
با فهم درستِ عالم جنیات و شیاطین، مسلمان بر معانی عمیق آیات قرآن کریم و احادیث مبارک پی برده، ارتباط مستقیم عبادات را بشیوه ی درست آن با دوری از منکرات، درک میکند.
در نوشتاراین مضمون شب ها بیدار نشسته ام تا دشمن نامرئی و ناقابل دید را بگونه ای برای خواننده معرفی کنم، گویا اهریمن را در مقابلش تجسم کرده، حرکت بعدی اش را مانند بازی شطرنج، محاسبه میکند.
هر مسلمانی در مورد عالَمِ جنیات و شیاطین بداند، به نحو احسن بر عباداتش پابندی نموده، از گناهان فرار میکند.
اکثریت، در اینمورد معلوماتی ندارند، و همین است که کمر گناه را محکم بسته اند و بر منکرات چسپیده اند.
مصمم تا تمام بخش های این مضمون را بدون وقفه، و متواتر نشر کنم، تا خواننده بخش ها را پهلوی هم گذاشته، بافهم عمیق در مورد عالمِ سحر و جنیات، در تقویه ی ایمان و تزکیه ی نفس خویش، تا دیر نشده است، بپردازد.
و اینجا، بنام خالق انس و جن آغاز میکنیم:
بالاخره، به قبیح ترین مرضِ ساری در جامعه خوش آمدید؛ مرضی که ایمان را به آتش میکشاند، و زنان، مردان، و جوانانی را که به آن مبادرت میورزند، از دائره ی اسلام خارج میکند.
قبل از اینکه در شرح موضوع بی نهایت مهم، سحر، جادو و جنیات بپردازیم یک موضوع را بایستی خدمت خواننده ی محترم عرض کنم، و آن اینکه:
الله سبحانه و تعالی از بین تمام مخلوقاتش انسان را برای کرامت برگزید و استعدادهای مختلفی را در فطرتش نهاد که مهم ترینشان عقل و بصیرت است و بدین سبب انسان را مکلف نمود تا با عقل و بصیرتش عظمت و جلال و مشاعر ذات یکتایش را درک نماید، اما مسلم است که انسان به عقل تنها نمیتواند تمام قوانین و کلیات را دریابد، لذا دین و کتابهای آسمانی را نازل فرمود تا برای بدستآوردن حقایق عقل را یاری کند، خداوند میفرماید:
﴿نُّورٌ عَلَىٰ نُورٖۚ يَهۡدِي ٱللَّهُ لِنُورِهِۦ مَن يَشَآءُ﴾ [النور ۳۵].
و میفرماید:
﴿وَمَن لَّمۡ يَجۡعَلِ ٱللَّهُ لَهُۥ نُورٗا فَمَا لَهُۥ مِن نُّورٍ﴾ [النور ۴۰].
لیکن انسان تا جایی میتوانند از عقل استفاده نماید که مخالف با نقل (قرآن و احادیث صحیحیه) نباشد، اگر در بعضی مسائل بظاهر عقل با نقل مخالف بود نقل در مقابل عقل پذیرفته میشود، زیرا عقل از درک همه مطالب عاجز است.
البته بعضی به عقل شان زیاد اعتماد نموده تا جایی که آیات و روایات صحیحه را در مقابل عقل رها میکنند.
جادو نیز یکی از آن مواردی است که به ظاهر بعضی عقول آن را انکار میکند، در حالی که الله سبحانه و تعالی آن را به عنوان آزمایش و یا عقوبت بعضی بندگان بوجود آورده و از زمانهای قدیم ثابت شده، و قبل از اسلام و نیز بعد از اسلام همچنان در بین ملل مختلف جهان باقی است.
مشکل اینجاست که بعضی افرادِ شیاد، خود را به لباس روحانیت درآورده و با ادعای طریقت با مکرهای متفاوت و حیله های مختلف مسلمانان مخلص را میفریبند، اموالشان را غارت، عقایدشان را فاسد و دینداری شان را تباه میکنند.
بنابراین، بر هر مسلمانی لازم است که با انواع و اقسام مختلف جادو آشنایی کامل داشته باشد تا طعمه شیادان مکار نگردد.
آری عزیزان و سروران!
این مرض، یکی از خطرناک ترین امراض شیطانی است که در هر خانه و کاشانه ای تار و پودش لانه کند، زندگی ها را تباه و برباد داده، باعث کدورت ها، طلاق ها، قتل ها و حتی شیوع امراض، میشود؛ و در این جای شکی نیست که همه ی این بدبختی ها و مصیبت ها توسط انسانها، بالای انسانها با استفاده از قدرتِ جنیاتِ شریر(شیاطین) که همانا قدرت (نامرئی) بودن آنها است، پلان گذاری و،تطبیق میشود.
جنیات، همانند انسانها، خوب و بد، مسلمان و کافر، گبر و بت پرست، مؤمن و گنهکاردارد و به طبقات مختلف تقسیم شده اند که در بخش های بعدی به شرح مفصل آن، بر اساس قرآن و سنت میپردازیم.
جنیات شریر و بدکار، بنام شیاطین یاد میشوند، و آنها به اذن الله تعالی میتوانند از قدرت نا مرئی بودن شان سؤ استفاده کرده، در جسم انسانها نفوذ کنند و از هرآنچیزی که انسان تغذیه میکند، تغذیه و امرار حیات کنند، و برافکار، احوال، و روحیات انسانها تأثیر اندازند.
اسلام یعنی تسلیم شدن، و مطیع شدن در برابر فرمانها و دستورات الله سبحانه و تعالی است ، و کسی که اسلام را قبول داشته باشد و به آن عمل کند به او مسلمان میگویند.
دین اسلام به این علت به این اسم نامیده شده که هر کسی که آنرا قبول کند و وارد این دین شود در واقع تسلیم فرمانهای الله تعالی و پیامبرش صلی الله علیه و سلم شده است.
بدبختانه، بعضی امور شیطانی اکثراً میان زنان پیر و جوان، دختران، و  بعضی مردان بدبخت، در جامعهٔ ما رائج است که مغائر دستورات الهی و ارشادات نبوی است.
عدم موجودیت دولت مرکزی مسلمان و جامعهٔ ملوث به رشوت و دروغ، نداشتن علم و آگاهی، جهل نسبت به حقیقت اسلام و محاسن دینی، عدم توجه به قرآن کریم و کمبود مُربی هایی که دارای علم و توانایی بر شرح حقیقت اسلام باشند و بتوانند محاسن دین را بیان کنند و اهداف آن را توضیح دهند و خیری را که اسلام در دنیا و آخرت به دنبال دارد به صورت مشروح بیان کنند، همه دلایل رشد این اعمال شیطانی و ایجاد هرج و مرج در خانواده ها میشود.
جادو و سحر وجود دارد و حقیقت است، و حتی مسلمانِ معتقد به الله تعالی و قیامت نیز ممکن است جادو شود، چنانچه قرآن می‌فرماید:
« إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَی»[طه ۶۹].
 
کارهایی که جادوگران کرده اند، نیرنگ و جادو است و جادوگر هرکجا برود پیروز نخواهد شد.
و می‌فرماید:
« أَتقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَاءکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلاَ یُفْلِحُ السَّاحِرُونَ»[یونس ۷۷].
آیا به حق (معجزاتی) که به سوی شما آمده است، سحر می‌گوئید؟! آیا این معجزات جادو است؟! به هرحال جادوگران پیروز نخواهند شد.
و این آیات بیانگر این هستند که جادو، و جادوگری حقیقت دارند هرچند که راه آنها راه شیطان است.
سحر در لغت عبارت است از کار با ظرافت که سببش پوشیده باشد، و حقیق سحر بنا به تفسیر علامه موفق در کتاب الکافی:
عبارت است از جادوها و دود و دم‌ها و گره‌هایی که در قلب‌ها و بدن‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث بیماری و قتل و ایجاد تفرقه بین مرد و زن می‌شود.
سحر عمل شیطانی و عبارت است از دود و دم‌ها و تعویذات شیطانی که در جسم مسحور تأثیر می‌گذارد، و اسباب قتل و یا بیماری را فراهم می‌سازد، و یا بین زوجین و دوستان تفرقه ایجاد می‌کند، و یا اطفال را به امراض مختلف با استفاده از نفوذ جنیات در داخل جسم آنها، و زندگی در بدن انسانها بشکل طفیلی، دجار میسازد (البته،به اذنِ الله سبحانه و تعالی)
این عمل کفر و ناپسند و مرض اجتماعی شنیعی است که ریشه‌کن ساختن و از بین‌بردنش واجب است، تا مسلمانان از شر آن راحت شوند.
کهانت، ادعاکردن علم غیب با استخدام جنیات است.
بیشتر آنچه در بین این امت پیدا می‌شود اخباری است که از اشیاء مفقود و غایب جنیات به دوستان خود (انسان‌ها) خبر می‌دهند و افراد جاهل آن را کشف و کرامت می‌پندارند، و بسیاری از مردم به این صورت فریب خورده و فکر می‌کنند کسی که چنین اخباری نقل می‌کند، ولی (دوست) خداست، در حالی که این افراد دوستان شیطان هستند.
و رفتن نزد چنین افرادی که ادعای کهانت دارند گناهان کبیره است، که حتی سرحد انسان را به شرک میکشاند.
یگانه چیزی که در مقابل سحر برای مداوای بیمار تأثیر گذاراست، قرآئت کلام الهی است، چجانچه الله تعالیمی فرماید:
«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآَنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ » [الأسرا ۸۲]
 
«و ما آیاتی از قرآن را فرو می فرستیم که مایهٔ بهبودی و رحمت مومنان است، ولی بر ستمگران جز زیان نمی افزاید »
ظاهر آیه این است که از قرآن آیاتی هست که خواندن آن سبب شفا و رحمت می باشد، علما گفته اند:
(مِنْ) برای بیان جنس است. یعنی جنس قرآن شفا و رحمت است، تردیدی نیست که آیاتی هست که بر این امر دلالت می کند که از آن برای شفا استفاده شود.
مطالعه ی بخش های بعدی این مضمون بی نهایت مهم و ضروری را از این صفحه فراموش نکنید.
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.
ادامه در صفحه بعدی

 (بخش دوم):

آموزش و تعلیم سحر و جادو

عقیده به توحید، اساس اسلام و مهمترین اصل از اوصول و قواعد دین میباشد، و بدون اصلاح عقیده هیچ عملی مورد قبول خداوند متعال قرار نمیگیرد، توحید زبدۀ رسالت الهی بوده و اولین دعوت انبیاء الهی است، و مدار ایمان و کفر به آن تعلق میگیرد، چنانکه خداوند متعال میفرماید:
﴿وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِي كُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ﴾ [النحل ۳۶].
 
«ما به میان هر ملتی پیامبری را فرستادیم که تنها خدا را بپرستید و چنانکه از طاغوت دوری کنید».
 
و باز در جای دیگر میفرماید:
 
﴿وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ۵۶﴾ [الذاريات: ۵۶].
 
«ما جن و انسان را جز برای پرستش «خود» نیافریدهایم».
متأسفانه امروزه در عقیدۀ عده ای از مسلمانان جهان انحرافات بیشماری از اهل باطل وارد شده است.
اسلام دین دانش و قرآن راهنمایی است که انسانها را به دانش آموزی و گسترش آن فرا خوانده و میخواند، و در فرهنگ و تمدن اسلامی (برخلاف دیگر تمدنها) پدیده هایی به عنوان جدال میان دین و دانش وجود ندارد.
براساس آموزه های اسلام بود که مسلمانان در بسیاری از علوم مثل انسانی و تجربی پیشگام بوده، خدمات غیر قابل انکاری را به پیشرفت و تمدن ارائه کردهاند.
این مطلب مهم را لازم است که مدنظر داشت که انسانیت انسان و گام برداشتن در راهی که الله سبحانه و تعالی، پروردگار علیم و حکیم برای او ترسیم نموده، از طریق علم و آگاهی و معرفت ممکن خواهد شد و «ایمان» و عقیده تنها بر پایۀ علم و معرفت استوار میگردد، و ایمان به مجهول و اعتقاد به موهوم در واقع در تاریکی گامبرداشتن است، و در فرهنگ دین اسلام معنی و محتوا و حاصلی ندارد.
با کمال اسف، از منکرات رائجی که زندگی ما را بیشتر تحت تأثیر قرار داده است، سحر و جادو یا استفاده ی بشر از مخلوقات غیر قابل دید، برای یافتن راه علاج برخی مشکلات روحی و روانی است.
از آن جا که احتیاج به نیروهای طبیعی و ما فوق طبیعی جزء نیازهای فطری انسانها است، انسان برای پرکردن این نیاز، به و سائلی پناه برده است که یکی از آن وسایل سحر و جادو میباشد.
یکی از مشاغل و مصروفیت های افراد جامعهٔ ما عقیده به فالبین و ملا های زندیق و منافق است. این ملا های ساختگی واجب الحریق و واجب القتل اند، آنهائی که از نام ملا سؤِ استفاده کرده، به قرآن و سنت اهانت میکنند و با تسخیر جنیات و شیاطین روزگار مردم را تلخ میکنند.
متأسفانه، تعدادزیادی از زنان در جامعه، بدون آگاهی افراد خانواده، وبعضی اوقات با آگاهی و تصدیق فامیل نزد چنین اشخاص بدبخت و واجب القتل رفت و آمد میکنند.
ونیز یک عده مردان نیز درجامعه داریم که الله تعالی را فراموش میکنند، و به عوض اینکه از الله سبحانه و تعالی بخواهند،  به این منکرات چنگ زده از طریق سحر و جادوی ساحران و جادوگران استعانت میطلبند.
سحر حرام و آموختن و تعلیم آن کفر است،
الله سبحانه و تعالی درقرآن کریم می‌فرماید:
« وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیْاطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنزِلَ عَلَی الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّی یَقُولاَ إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلاَ تَکْفُرْ »[البقرة ۱۰۲].
 
«سلیمان کفر نورزیده است، بلکه شیطان صفتانِ گناه پیشه کفر ورزیدند که به مردم جادو تعلیم می‌دادند، تا این که می‌فرماید:
 
آن دو فرشته (هاروت و ماروت) به هیچکس جادو تعلیم نمی‌دادند، مگر این که قبلاً به او می‌گفتند: ما برای آزمایش هستیم و تو کافر نشو».
زمانی که یهودیان خواستند تورات را که نام پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم در آن ثبت شده بود، پشت سر آندازند، آن را به عنوان کتاب جادویٔی معرفی کردند و ادعا کردند که در زمان حضرت سلیمان شیطان آن را آموزش می‌داد، و در این کتاب جادو را به حضرت سلیمان نسبت می‌دادند، در حالی که حضرت سلیمان پیامبر بود، و پیامبران الهی از ارتکاب عملی مانند سحر که کفر و گمراهی است مبرا و معصوم اند.

بلکه جادو، کار شیاطین و انسان‌های کافر است که به قصد افساد و تفریق بین زوجین و از هم‌پاشیدن خانواده‌ها و ایجاد عداوت و دشمنی بین مردم بکار می‌برند.

و آن دو فرشته‌ای که در سرزمین بابل (از شهرهای عراق) به مردم جادو تعلیم می‌دادند، از باب آزمایش و امتحان بود، و کسانی را که می‌خواستند جادو از آنها تعلیم گیرند، ابتدا نصیحت می‌کردند، پس از آن کسانی که جادو را تعلیم می‌گرفتند،
برای ضرررساندن به مردم استفاده می‌کردند، سپس، الله تعالی می‌فرماید که تأثیر جادو به دست خدا است،
و هیچ جادویٔی نمی‌تواند بدون خواستِ او تعالی به کسی نفع یا ضرری برساند. بنابراین، انسان مؤمن باید بر خالق مهربان توکل نموده و برای دفع این پدیدهٔ شوم و مفسد اقدام نماید.
سپس بیان می‌کند که یهودیان می‌دانستند که آموزش کفر و جادو موجب دوری از بهشت می‌شود، و با وجود آن هم، از روی کفر و سرکشی مرتکب آن می‌شدند.
استفاده از جادو برای برآوردن خواسته‌ها، حرام و کفر است، و استفاده از آن برای مسلمانان جایز نیست.
علاوه بر این بر هر مسلمان واجب است که جادو را انکار و از انجام آن جلوگیری و ساحر را به قتل برساند،و مسلمانان را از شر آن راحت کند و کمک ‌خواستن برای برآوردن خواسته ‌ها به وسیلهٔ امور حرام و ناجایز است.
بعضی از زنان و پیر مردان بی عقل که با تعویذ گران زیاد سر و کار دارند، فریب این ساحران را که بنام های ملا فلانی و بسملانی مشهور اند، خورده اند، به حدی که عقیده دارند، اینان (جادوگران) با فرشتگان در ارتباط هستند، در حالیکه  این ظن با آیات قرآن بر طرف میشود که میفرماید:
﴿لَا يَسۡبِقُونَهُۥ بِٱلۡقَوۡلِ وَهُم بِأَمۡرِهِۦ يَعۡمَلُونَ٢٧﴾ [الأنبیاء ۲۷].
 
«در هیچ سخن بر خدا پیشی نمیگیرند و خود به دستور او کار میکنند».
پس جای تردیدی نیست که نیروهای ما فوقی که اینان ادعا میکنند همان نیروهای مخفی عالم جن و شیاطین هستند، نه نیرو های فرشتگان، و در اندیشه ی پاک اسلامی چنین چیزی جایگاهی ندارد، چون وجود شیاطین همانند فرشتگان یک امر مسلّم است.
پس چه بسا آنان که ادعای میکنند تا دردهای مزمن را برطرف میکنند کسانی نیستند جز آنهایی که با کمک گرفتن از اجنّه و شیاطین اطلاعات شخصی افراد را میگیرند و به آنها بازگو مینمایند و این، خود، خلاف سنت پاک نبوی است چرا که پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم چنین اموری را ناپسند میدانست وبه اصحاب خود توصیه میکرد که در هنگام دچار شدن به درد مرضی، به نزد طبیب مراجعه کنند و به الله سبحانه و تعالی توکل نمایند.
بنابر احادیثی از داروهای طبیعی هم نام میبرند، ایشان میفرمایند:
 
«الشِّفَاءُ فِي ثَلاَثَةٍ: شَرْبَةِ عَسَلٍ، وَشَرْطَةِ مِحْجَمٍ، وَكَيَّةِ نَارٍ، وَأَنْهَى أُمَّتِي عَنِ الكَيِّ»
 
«شفای بیماران منحصر در سه چیز است: شربت عسل و نیشترحجّام و داغ کردن. و امتم را از داغ کردن منع میکنم».
به این ترتیب پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم روش های درمان و شفابخشی مریضان طبق عرف زمانه ی خود نام برده اند ولی امروزه با پیشرفت علم بشری و استفاده از اسباب الهی که در طبیعت به طور آشکار مشاهده میشود، این امر بهتر تحقق مییابد.
چرا که مسلمانان باید بدانند، تنها با جبران خلأهای عقیدتی و تلاش در کشف پدیده ها برای شناخت بهتر خالق منان، میتوانند خود را به کاروان تمدن بشری برسانند و چه بسا از آن پیشی بگیرند و از پدیده های پوچ و بیهوده که فقط برای عقب ماندگی جامعه ی بشری ساخته شده است، دور باشند و بیش از هر زمان دیگری از معنویات دینی و عقاید پاک شریعت و ایمان قوی خود بهره برند و شب و روز در تلاش باشند تا با واقعیات آفرینش انس بگیرند.
چرا که این احضار روح ها و سحر و جادو هایی که در جامعه ی بشری وجود دارد چیزی نیست جز ساختۀ افراد ملحد و مادیگری که کمبود معنوی خود را بدین طریق پرمی کنند، در حالی که خود به چنین امری اعتقاد ندارند و بدین طریق به عناد و سرپیچی خود میافزایند و افراد بسیاری را گمراه میسازند پس وظیفه ماست که با برگزیدن افکار پاک اسلامی و ایمان راسخ و با زیرکی تمام از تاریکی که در جامعه بشریت بخصوص در بین مسلمین حکمفرماست به مبارزه برخیزیم زیرا تنها کسی که از غیب خبر دارد و از آینده خبر میدهد، ذات پاک الله سبحانه و تعالی است حتی به رسول اکرم صلی الله علیه وسلم  میفرماید:
﴿قُل لَّا يَعۡلَمُ مَن فِي ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلۡأَرۡضِ ٱلۡغَيۡبَ إِلَّا ٱللَّهُۚ وَمَا يَشۡعُرُونَ أَيَّانَ يُبۡعَثُونَ﴾ [النمل ۶۵].
 
«ای رسول خدا بگو که در همه آسمانها و زمین جز خداوند کسی از علم و غیب آگاه نیست».
این افراد دوستان شیاطین هستند و شیاطین بعضی اخبار را از آسمانِ استراق سمع می‌کنند و سپس به دوستان‌ شان (شیاطین انسی) القاء می‌نمایند.
لذا چنین اخباری نسبت به شیاطین غیب نیست، زیرا آنها اخبار را شنیده و از اخبار اطلاع یافته اند، لیکن شیاطین اگر یک کلمه استراق سمع کرده اند چندین کلمهٔ دروغ دیگر را به آن اضافه می‌کنند.
و همان یک کلمهٔ راست باعث می‌شود که مردم در تمام آنچه می‌گویند، آنها را تصدیق کنند.
اما، الله سبحانه و تعالی مسلمانان را در قرآنکریم آگاه نموده می‌فرماید:
« هَلْ أُنَبِّئُکُمْ عَلَی مَن تَنَزَّلُ الشَّیَاطِینُ * تَنَزَّلُ عَلَی کُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ * یُلْقُونَ السَّمْعَ وَأَکْثَرُهُمْ کَاذِبُونَ» [الشعراء].
 
«آیا به شما خبر بدهم شیاطین بر چه کسی نازل می‌شوند؟ (والقاء وسوسه می‌کنند؟)
 
بر کسانی نازل می‌گردند که کذاب و بس گناهکار باشند (زیرا کاهنان و غیب‌گویان دروغ‌ و دروغ‌ساز هستند) (به شیاطین) گوش فرا می‌دهند و بیشترشان دروغگو اند)».
علم غیب از خصائص الله سبحانه و تعالی است و جز او کسی غیب را نمی‌داند.
چنانچه می‌فرماید:
« قُل لَّا یَعْلَمُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ الْغَیْبَ إِلَّا اللَّهُ »[النمل ۶۵].
 
«بگو: کسانی که در آسمان‌ها و زمین هستند غیب را نمی‌دانند به جز خدا».
 
و می‌فرماید:
 
« وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لاَ یَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ »[الأنعام ۵۹].
 
«گنجینه‌ها و کلیدهای غیب در نزد خداست، و کسی جز او آنها را نمی‌داند».
داکتران، طبیبان، حکیمان، همه از مداوای بسا بیماری ها عاجز اند و بنام های سرطان، مِرگی، آتیزم و…. غیره، بیماری هائی را که جنیات و شیاطین در آن دخیل اند، یاد میکنند، اما بشر تا بحال قادر به کشف دلایل طبی و ساینسی نشده است.
در این سلسله، سعی نموده ام تمام این امراض را که در اثر مس جنیات و شیاطین، حسادت و بخل انسانهای اطراف ما، به ما رخ میدهد، به تفصیل بیان کنم.
همانطوری که داکتران برای شناخت بیماری های جسمی و پیشیگری از آن برای یافتن راه علاج میکوشند، علماء نیز موظفند به اینگونه بیماریها (سحر) توجه داشته باشند، زیرا چنین بیماری از بیماری های جسمی خطرناکتر است.
چرا که بیماری های جسمی در جسم تاثیر گذاشته و به زندگی دنیا محدودند، اما سحر از بیماری هایی است که بر عقیده و قلب تاثیر بسیار شدیدی میگذارد و نه تنها دنیای انسان را بلکه آخرت وی را نیز فنا میکند.
سحر چیزی است پوشیده که سببش نامعلوم باشد و به علت پوشیده بودنش آن را سحر نامیدند، زیرا سحر موردی است که بسیاری از مردم آن را نمیشناسند و ندیده اند.
بلکه از اعمال شیطانی و پوشیده است و تنها افرادی میتوانند آن را بشناسند که بارها آن را آزمایش کرده اند.

سحر در اصطلاح علماء شریعت عبارتست:

از طلسم و تعویذات و دود و دمهایی که افراد شیاد و دجال با شیطان انجام میدهند.
جادوی هیچ جادوگری تاثیر نمیکند، مگر این که از شیاطین استفاده نموده و به خداوند عزوجل شرک و کفر کند، و هنگامی که به خدا شرک و کفر ورزید، شیاطین جهت آسیب رساندن به انسانها با او همکاری میکنند.
بنابراین، هر جادوگری مشرک و یا کافر است و جادو و شرک و کفر به یکدیگر نزدیک و مرتبط هستند و در مقابل همان شرک و کفری که کرده است با او همکاری میکنند، تا بتوانند به انسانها آسیب برسانند.
جادو به عنوان یک بیماری از قدیم در بین امت وجود داشت و الله سبحانه  تعالی داستان جادوگران قوم فرعون را در قرآن بیان فرموده است، و چون جادو در زمان فرعون شهرت زیاد یافته بود، و بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت، زمانی که حضرت موسی علیه السلام رسالتش را اعلان نمود او را جادوگر نامیدند.
و این نامگذاری یا به خاطر فریب دادن مردم بود و شاید عقیده ی شان همین بود و فکر میکردند، هرکس مانند خودشان کارهای خارق العاده نشان دهد جادوگر است به این خاطر فرعون و پیروانش معجزات حضرت موسی را جادو میپنداشتند، جادوگران را جمع کرد تا با حضرت موسی مقابله کنند.قرآن مجید میفرماید:
 
﴿قَالَ ٱلۡمَلَأُ مِن قَوۡمِ فِرۡعَوۡنَ إِنَّ هَٰذَا لَسَٰحِرٌ عَلِيمٞ ۱۰۹ يُرِيدُ أَن يُخۡرِجَكُم مِّنۡ أَرۡضِكُمۡۖ فَمَاذَا تَأۡمُرُونَ ۱۱۰﴾ [الأعراف: ۱۰۹–۱۱۰].
«

عده ای از قوم فرعون گفتند: واقعاً این (موسی) جادوگر ماهری است! او میخواهد شما را از سرزمین تان (مصر) بیرون کند، چه می اندیشید و چه نظر میدهید (باید با او چه کرد؟)».

فرعون با قومش مشوره کرد و قوم در پاسخ به او گفتند:
﴿قَالُوٓاْ أَرۡجِهۡ وَأَخَاهُ وَٱبۡعَثۡ فِي ٱلۡمَدَآئِنِ حَٰشِرِينَ ۳۶ يَأۡتُوكَ بِكُلِّ سَحَّارٍ عَلِيمٖ ۳۷﴾ [الشعراء: ۳۶ – ۳۷].
 
«موسی و برادرش (هارون) را مهلت بده و به تمام شهرها مأمورانی را بسیج کن، تا همه جادوگران ماهر و زبردست را پیش تو بیاورند».
فرعون به مشوره ی قومش عمل کرده و جادوگران را جمع نمود، هنگامی که جادوگران با حضرت موسی روبرو شدند به آن حضرت گفتند: کدامیک از ما اول کار را آغاز کنیم، حضرت موسی فرمود: شما شروع کنید، آنها طنابها و عصاهایی را که آورده بودند، انداختند (و همه به شکل مار درآمد) که همه مردم را به وحشت انداخت.
خداوند به موسی دستور داد تا عصایش را بیاندازد.
حضرت موسی علیه السلام عصایش را انداخت تا تمام جادوهای جادوگران را بلعید. در این هنگام جادوگران که نسبت به سحر شناخت کامل داشتند، دانستند که این معجزه حضرت موسی سحر نیست و همگی به نفع حضرت موسی (به رسالتش) شهادت دادند که این از جانب خداست و همه ایمان آورده و برای پروردگارشان به سجده افتاده و توبه نمودند.
در این هنگام بود که فرعون از کوره در رفت و عصبانی شد و به تهدید پرداخت، زیرا دلائلش نقش بر آب و کارش پایان یافت.
طبق قانون نظم عالم در هر زمان و مکانی باطل در مقابل حق شکست میخورد، پیروزی جادوگران در مقابل معجزات حضرت موسی علیه السلام امکان پذیر نبود، زیرا معجزات پیامبران از جانب الله سبحانه و تعالی است، جادوی جادوگران جز تردستی و فریب چیزی دیگر نیست.
ان شاء الله، به اذن الله تعالی، در بخش های بعدی این مضمون راه های خلاصی از سحر، جادو، چشم بد، حسادت، خباثت، و کهانت را از قرآن و سنت، مفصلاً خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم تا خود و خانواده ی خود را از شر اهریمن حفظ کنید.
پس بامابشید، و صبر پیشه کنید. مضمون را بار بار بخوانید، و نکات مهم و عمده را از قرآن و سنت بخاطر بسپارید، چون در بخش های بعدی برای رقیه کردن خودمان و دیگران، به این همه جزئیات ضرورت داریم
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.
ادامه در صفحه بعدی

(بخش سوم):

در بخش قبلی خوانده آمدیم که:
کسی که ادعای علم غیب را می‌کند، یا در اسم کاهن داخل است و یا در معنایش با او شریک و به کاهن ملحق می‌شود، همه ساحر ،جادوگر، و بدکاره و زشت هستند.
البته اطلاع‌یافتن از بعضی مغیبات گاهی ممکن است به صورت کشف باشد و گاهی از جانب شیاطین و گاهی به وسیله ی فال و جدول‌ها و روش‌هایی که کاهنان استفاده می‌کنند و یا از راه تنجیم و کهانت و جادوگری و غیره، و چنین اعمالی از روش‌های جاهلیت می‌باشد و منظور از جاهلیت در اینجا هرکسی که از پیروان پیامبران نباشد، مانند فلاسفه و کاهنان و منجمین و نیز جاهلیت قبل از بعثت پیامبر صلی الله علیه وسلم،
زیرا آنها از کتاب‌های آسمانی و آنچه بر پیامبران نازل شده است، بی‌خبرند.
از انواع جادو یکی تنجیم است که پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم می‌فرماید:
«مَنِ اقْتَبَسَ عِلْمًا فِی النُّجُومِ فَقَد اقْتَبَسَ شُعْبَةً مِنَ السِّحْرِ زَادَ مَا زَادَ» (مسند امام احمد – از حدیث عبدالله بن عباس).
 
کسی که یک باب از علم نجوم را فرا گیرد، به تحقیق که به یک رشته از علم جادو چنگ زده است و هرچه بیشتر بیاموزد بیشتر چنگ زده است.
البته این علمی است که توسط آن غیب گوئی میکنند، و اخبار دروغ و ضد و نقیص را از آن اشتقاق میکنند، نه آن علم نجومی که ذریعه ی آن کهکشان را مطالعه میکنند.
تصدیق سحر، جرم بسیار بزرگ است و تکذیب جادوگران و منجمان و نیز جلوگیری از آنها واجب می‌باشد، زیرا آنها با جادوهای خود مردم را گمراه و آنها را تسخیر نموده و عقایدشان را فاسد می‌کنند،و جادو بنا به صراحت قرآن و حدیث کفر، و کشتن جادوگران واجب است.
کسی که جادوگران را تصدیق کند بدین معنی است که در مقابلِ الله سبحانه و تعالی ایستاده و اعلام جنگ با اوتعالی نموده است، با جادوگران موافق بوده و در این عمل زشت از آنها حمایت کرده است.
آنچه مرا رنج میدهد، ضعف ایمان و تقوای علما و مسلمانانی است که خود شان را موحد و فلان و بسملان لقب داده اند، اما، هیچ اقدام جدی برعلیه جادوگران و ساحران نکرده اند، و حتی بعضی از این علمای نام نهاد از جادوگران میترسند، تا مبادا به آنها ضرر برساند.
جامعه به چنین موحد و عالمی که نتواند ملت را از شرِّ ساحران خلاص کند، ضرورتی ندارد.
جادوگر شکست پذیر و جادو باطل است، لیکن پیامبران با معجزات بر حق شان از جانب الله سبحانه و تعالی مؤید و منصور اند به این علت در هر زمانی بر علماء و مبلغین واجب است که با متانت و جدیت در مقابل جادوگران بایستند از عمل شان جلوگیری کنند، و حد شرعی را بر آنها جاری نمایند، تا مسلمانان و جوامع اسلامی از شرشان راحت گردند، و سکوت و تسامح نسبت به جادوگران هرگز درست نیست.
اکثریت تعویذ و طومار هائی را که من خودم باز کرده ام در آن طلسم و تعویذات شیطانی، که با کلمات غریب و الفاظی رمزی و بی معنا بین جادوگران و شیاطین متداول است، یافته ام.
ای وای به حال این ملت که با پای خود نزد ساحران رفته، فریب این زندیقان را که بنام ملا مشهور اند میخورند، و زندگی خود و خانواده ی شان را تباه میکنند.
جادوگران آن الفاظ را میخوانند و دم میکنند و یا مینویسند و با همکاری شیاطین مقاصدشان را در انسانهای غافل و جاهل و ضعیف الایمان برآورده میکنند.
در حقیقت این طلسم ها و تعویذات باطل و دود و دم ها بذات خود هیچ تاثیری ندارند، بلکه شرکیات و کفریات و تعلقات شان با شیاطین باعث میشود که الله تعالی به صورت امتحان و آزمایش بعضی از اختیارات را به آنها بدهد تا بتوانند به اذن او تعالی(قضا و قدر) به بعضی از بندگانش ضررهایی را برسانند همانطور که قرآن میفرماید:
﴿وَمَا هُم بِضَآرِّينَ بِهِۦ مِنۡ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذۡنِ ٱللَّهِ﴾ [البقرة ۱۰۲].
 
«جادوگران نمیتوانند با جادوی خود به هیچس زیان برسانند، مگر این که با اجازه و خواست خدا باشد».
الله سبحانه و تعالی  جادو را مشروع نکرده است، و کسی را به آن دستور میدهد، بلکه این تقدیر محض است که الله تعالی بنابر حکمت هایی از قبیل امتحان و آزمایش برای بعضی بندگان مقدر کرده است، تا بدین صورت بر بعضی دیگر تسلط یابند، و این چنین تقدیری یک نوع عقوبت است.
علما سحر را به دو نوع تقسیم کرده اند:

﴿سحر حقیقی و سحر تخیُّلی﴾:

۱- سحر حقیقی:

در ذات انسان تأثیر گذار است کسی را مریض میکند، و یا اسباب قتلش را فراهم میسازد و یا بین دو دوست تفرقه و یا بین دو دشمن دوستی بوجود میآورد که آن را صرف و عطف میگویند، گرچه تأثیرگذاری این سحر به اذن و اراده ی الله سبحانه و تعالی است، لیکن نتیجه ی افعال جادوگران است.

۲- سحر تخیُّلی:

این نوع سحر را قمره نیز  مینامند، که نتیجه ی چشم بندی و تردستی ساحر است.
جادوگران با همکاری شیاطین کارهای عجیبی را به چشم مردم نمودار میکنند، مثلاً کارد را به بدنشان فرو میبرند و یا آتش را میبلعد و یا در وسط آتش قدم میزنند و در آنها اثر نمیکند.
این کارها فقط ظاهر حال است و اصلاً واقعیت ندارد. قرآن کریم پیرامون این موضوع چنین میفرماید:
﴿سَحَرُوٓاْ أَعۡيُنَ ٱلنَّاسِ وَٱسۡتَرۡهَبُوهُمۡ وَجَآءُو بِسِحۡرٍ عَظِيمٖ﴾ [الأعراف ۱۱۶].
«مردم را چشم بندی کردند، و ایشان را به هراس انداختند، و جادوی بزرگی از خود نشان دادند».
جادوهای قوم فرعون نیز از همین نوع (سحر تخیُّلی) بود، زمانی که عصاها را انداخته بودند، حضرت موسی علیه السلام خیال میکرد که اژدهایی است که به سوی او میشتابد، در حالی که آنها عصاهای عادی بودند، لیکن قوم فرعون داخل عصاها را از جیوه پر کرده بودند، تا عصاها را به حرکت درآورند و یا این که یک نوع تردستی محض بود.
چنانکه بعضی جادوگران کاغذ عادی را به شکل نوتِ پول ظاهر میکنند و شما آن را پول میپندارید، یا تکه ی آهن یا چوبی را ظاهر میکند و گمان میکنید که پول است.
و لیکن چون از نظر شما پنهان شوند به حالت طبیعی خودش برمیگردد.
و یا حشراتی مانند، ملخ و غیره را طوری نمایان میکنند که شما آنها را گوسفند و قوچ میپندارید، لیکن چون از شما پنهان شوند، به حالت طبیعی خودشان بر میگردند. این چنین جادوهایی تخیُّلی و چشم بندی بوده و هیچ حقیقتی ندارند.
و نیز مانند بعضی نمایش ها که اجرا میشود، مثل راه رفتن بر روی ریسمان و یا دم کارد و یا خوابیدن زیر موتر و عبور موتر از روی آن و با چکش به سر کسی زدن و… که این چنین حرکاتی چشم بندی و بدور از واقعیت است.
الله سبحانه و تعالی در بسیاری از آیات قرآن کریم موضوع جادو را بیان میکند، زیرا خطر آن بسیار سنگین است، به همین علت در سوره های اعراف، طه و شعراء داستان حضرت موسی و قوم فرعون را از ابتدا تا انتهاء بطور کامل بیان میکند.
نیز وقتی یهود تورات را تحریف نموده و تغییر دادند، الله سبحانه و تعالی آنها را به عقوبتی گرفتار کرد که وحی و توراتی که الله تعالی به حضرت موسی نازل فرمود، آن را سحر و جادو دانستند.
این سنت الهی است که هرکس حق را بداند و به آن عمل نکند، الله سبحانه و تعالی آن را به عقوبت گرفتار میکند، تا راه باطل را انتخاب کند.
امتحان و ابتلای زن و شوهر به وسیله ی جادو این است که بغض و عداوت را در بین زن و شوهر بوجود میآورد، و میفرماید:
 
﴿وَمَا هُم بِضَآرِّينَ بِهِۦ مِنۡ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذۡنِ ٱللَّهِ﴾
 
«جادوگران به هیچ کس بدون اجازه خداوند نمیتوانند ضرر برسانند».
الله سبحانه و تعالی ذاتی است که تقدیر خیر و شر، ایمان و کفر، مرض و صحت و همه چیز به اراده ی اوست گاهی به خاطر امتحان و یا عقوبت ضررهایی را مانند جادو برای انسان مقدر میکند، و گاهی به عنوان رحمت و پاداش اعمال صالحه منافع را برای او مقدر میسازد.
لطفاً تمام بخش ها را سلسله وار تعقیب کنید، صبور باشید، و از پیام دادن و درخواست های رهنمائی راه؟های خلاصی جلوگیری کنید. از سه روز بدینطرف ۱۸۰۰۰ پیام گرفته ام و محفظه ی پیام ها در صفحه مسدود شده است. جریان رقیه ی شرعی را، ان شاء الله، در بخش های بعدی مفصلاً خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم.
تنها چیزی که شفا و رحمت بر عالمین است آیات قرآن کریم است.
آیات قرآنی با ادعیه ای که رسول کریم صلی الله علیه وسلم در کتب معتبر احادیث به امتش توصیه کرده توسط یک شخص پاک نفس بایستی بالای بیمار و مسحور خوانده شود که این عمل را رقیه ی شرعی میگویند.
در رقیه ی شرعی از تعویذ، طومار، و ….. غیره استفاده نمیشود، فقط آیات و ادعیه ی قرآنی قرائت میشود
راقی ، یا رقیه کننده شخص مؤمن و پاکدامن باشد، و بداند سحر، جادو، چشم بد یا عین، جنون (عاشق شدن جن بالای انسان، و معکوس آن)، وودو، یا سحر سیاه، طلسم های شیطانی، انتقام جنیات، و….. غیره را تشخیص بدهد که بیمار از کدام آن رنج میبرد.
بعداً آیات مناسب را بالای مریض رقیه کرده، هردو ، بیمار و راقی از الله تعالی شفا برای بیمار و رهائی از طلسم و شیاطین را طلب کنند. (تفصیلات در بخش های بعدی، پس با ما باشید، وصبور بمانید)
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.
ادامه در صفحه بعدی

(بخش چهارم):

همانطوری که گفته آمدیم، در بعضی حالات سحر و جادو یک ابتلای الهی،سبب ریزش گناهان، و ارتقای درجات معنوی است، که به اذن الله سبحانه و تعالی، بنده به آن مبتلاُ میشود.
اما در بسیاری حالات دیگر، دلایل جن زدگی، سحر، و طلسم عبارت اند از:
۱- نبودِ تقوای الهی در شخص.
۲- بی نمازی و عدم پابندی به ارکان دین مبین اسلام،
۳- مبادرت به منکرات، ازقبیل شنیدنِ موسیقی، علاقه ی زیاد به محافل و کنسرت های رقص و پایکوبی، و غیره.
۴- بی حرمتی در مقابل احکام قرآن، ازقبیل بی حجابی، وبمظاهره کشیدنِ محاسن جسمی در انظار مردم، شراب خواری، غیبتِ زیاد، سخن چینی، دروغگوئی، رشوه ستانی، اختلاط مرد با زن، بی حیائی و بی عفتی، و…
۵- دوری ازقرآن و درعوض نزدیکی به امور غیر اسلامی.
۶- مبادرت به ارتباطات نامشروع، ولو از طریق تیلفون و فیسبوک و…..غیره هم باشد. (دختر جوانی را سراغ دارم که از طریق فیسبوک اورا سحر کرده بودند)
۷- بی احترامی به والدین، شوهر و همسر، و قطع صله ی رحم.
۸- آغشته شدن به مخدرات، سگرت، نصوار، و… غیره.
۹- برهنه شدن و خارج شدن از لباس در اماکنِ غیر از خانه ( و پناه نبردن به الله تعالی، زمان برهنه شدن در خانه).
و این گفتار رسول کریم صلی الله علیه وسلم است که زنانی که در بیرون از خانه، لباس های شان را میکشند، از لعنت شدگان اند، یعنی از مرحمت الهی آنها محروم میشوند.
چون، جنیاتِ شریر، شهوت پرست و چشم چران هستند و جن و جنیه (شیطان مذکر و مؤنث) درخوابگاه ها، حمام ها، تشناب ها، بازار ها، و لباس فروشی ها ( هر محلی که در آنجا زنان لباس های شان را میکشند)  منتظر اند تا جسم برهنه ی زنان و مردان را کشف کنند، و در صورت عدم مراعاتِ آداب اسلامی، بر آنها غالب شده، از مجرای های مختلف در جسم انسان (دهن، بینی، چشم، گوش، سر، شانه، کمر، مقعد،فرج، دست ها، و پاها)  داخل شوند، و حتی در هنگام جماع مرد و زن، با آنها در این کار شریک میشوند.
۱۰- اقدام و شروع امور روزمره ، خارج شدن و داخل شدن در خانه، موتر و …… غیره، بدون ذکر نام الله (بدونِ ذکر بسم الله) شیاطین داخل جسم انسان میشوند،
۱۱- بیرون رفتن از خانه بدون مرور اذکار روز و شب، و بدون استدعای الهی برای حفظ خود و اطفال، خصوصاً بعد از نماز شام، موقع مناسبی برای حمله ی شیاطین به انسانهاست.
شیاطین، بعد از نماز شام به اطراف و اکناف زمین برای شرارت شان پراگنده میشوند.
۱۲- بازکردن دهن بمدت بیشتر از دوثانیه، و حتی کمتر از آن، خصوصاً هنگام خمیازه کشیدن، و نگذاشتن دست بر دهن. شیاطین برای این لحظه دقیقه شماری میکنند، تا بمجرد باز شدن دهن، در جسم فرد داخل شوند.
بر همین دلیل، رسول کریم صلی الله علیه وسلم بر پوشاندن دهن حین خمیازه با دست امر نموده اند، واز خنده کردن زیاد و فاحش نیز منع نموده اند.
کسانیکه زیاد میخندند، و دیگران را میخندانند، بستر خوبی برای معاشرت با جنیات و شیاطین اند.
معنی عمیق مقوله ی مشهور که میگویند (زیاد نخند، پشیمانی دارد) بر همین دلیل استوار است.
۱۳- مراعات نکردنِ سنت رسول کریم صلی الله علیه وسلم با زنان و همسران،
– نخواند نِ اذکارِ همبستری،
– خود و همسر خود را به خالق یکتا نسپردن،
– و بسم الله نگفتن در حین جماع.
حدیث مبارک در تجمع شیاطین در اطراف آلتِ مرد، حین جماع و انتظار آنها برای داخل شدن به جسم زن، بیان کننده ی این امر است.
تا جائیکه میبینم، ملت ما، تقریباً یک ملتِ (بی بسم الله) است، و نتیجه ی آن محصولاتِ انسان و شیاطین اند، که امروزه شاهد شیوعِ این همه بی بند و باری و گناهان کبیره در جامعه هستیم، و این همه منکراتی که در جامعه صورت میگیرد، از همان شب های زفاف و تکوین نطفه های ( بی بسم الله) نشأت نموده است.
اگر کسی بیاید و احصائیه ای بگیرد، شاید ۸۰ در صد اطفال دیروز، که چپاولگران، تبهکاران، دزدان، وطنفروشان، زناکاران، شرابخواران، مفسدان امروزه و…. در آن شامل اند، همه چند دهه ی قبل، بدون بسم الله، با شراکتِ شیاطین در بطن های مادران شان تکوین نطفه داده، امروز، هر قدری که نصیحت کنندش، اصلاح نمیشوند. چون در خون های شان شیاطین شریک شده اند، و از این نسلِ بی بسم الله کسی خیری نخواهد دید.
از چنین اطفالی که ( بی بسم الله ) و بدون ذکر نام الله تعالی پدران شان آب شان را در رحم مادران شان میزیزند، و آن هم در حالیکه هزاران منکرات دیگر در آن خانه، از موسیقی گرفته تا بینمازی و بی حجابی جریان دارد، شیاطین منحیث آله ی دست، که بنام ﴿شیاطین انسی﴾ نامیده میشود، استفاده نموده، از طریق این انسانهائی که DNA شیاطین را حمل میکنند، دین را در انظار مردم کمرنگ میکنند.
مثال های بارز آن، دین ستیزان، سیکولران، قرآنیون، قبوریون و قبر پرستان، اهل بدعات و خرافات، غرب پرستان و غرب زدگان، ترویج کنندگان فساد و بی حیائی میان مسلمانان و بقیه منافقین اند.
۱۴- دوری از سنت و منکرین سنت، و کسانیکه به اقوال پیامبر صلی الله علیه وسلم تهمت میزنند، و احادیث را جعل میکنند، گروه دیگری از مردمان اند که جنیات و شیاطین سخت مشتاقِ دمیدن در خون ورگ آنها بوده، جهت تسخیر آنها، یک لحظه تأخیر نمیکنند.
موارد فوق، ذکر چند گروه خاصی بود که در معرض حملات جنیات و شیاطین قرار دارند، و بسادگی سحر، جادو، طلسم، جادوی سیاه یا Black Magic بر آنها اثر کرده، جسم و افکار شان توسط جنیاتِ شریر تسخیر میشوند.

موضوع بی نهایت مهم:

یک راقی (رقیه کننده) ورزیده، ولو هر قدری سعی کند، چنین بیماران را رقیه کند، اثراتِ سحر و جادو از آنها دور نخواهد شد، تا زمانیکه افرادی که در (۱۴) مورد بالا ذکر شد، در تقوا، عقیده، و ایمان خود تغییر مثبت نیاورند.
مرد شرابی، زانی، معتاد به سگرت و چرس و چلم، و زن بی حجاب، بی نماز و یا کُند نمازی که به منکرات و موسیقی علاقه دارد،  با رقیه ی شرعی جنیات و سحر از او دورنمیشود، تا زمانی که:
۱- عقیده اش را به خالقش خالص نسازد.
۲- شفأ وصحت یابی، بطلانِ سحر را، فقط و فقط از جانب الله تعالی بداند، نه از راقی.
۳- از تمام گناهان توبه کرده بر گناهان پشت کند، و دیگر بر آن گناهان مبادرت نورزد، ورنه شیاطین دوباره دنبالش می آیند،
۴- اعمال وافعالی که شیاطین و جنیات را تحریک میکند، انجام ندهد. (برهنگی، دوری از قرآن، سنت، عبادات، و….)
۵- خالصانه از خالقش طلب صحت کند، و برای باطل کردن سحر، جادو، چشم زخم، و… با گریه و زاری طلب استعانت، مرحمت،و مغفرت کند.
۶- از مجالس، محافل، و گرد هم آئی هائی که در آن منکرات است، و شیاطین در آن حضور دارند، جداً دوری کند.
۷- از دوستان و همنیشینان بد دوری کرده، همنشین نیک، عابد و خداترس را قرینش سازد.
۸- نماز های پنجگانه را دروقتش ادأ کرده، برای ادای نماز فجر و عشأ حریص باشد.
۹- سوره ی بقره را همیشه قرائت کند، و از شرّ شیاطین به الله تعالی پناه ببرد.
۱۰- بر علاوه ی روزه ی رمضان، روز های دوشنبه و پنجشنبه، و روز های بیض (۱۳-۱۴-۱۵) هر ماه اسلامی را روزه بگیرد. ( چون شیاطین و جنیات، شهوت ران وشکم پرست هستند، و از روزه بد میبرند. و در جسمی که روزه باشد، داخل نمیشوند.)
تا زمانیکه مسحور، و یا شخصی که بالایش سحر و جادو شده، موارد دهگانه ی فوق را مراعات نکند، توقع نداشته باشد که جنیات از او دوری کنند، و یا سحر و جادو، باطل شود.
دراخیر این بخش، از برادران و خواهرانی که هزاران پیام برای راه های خلاصی سحر و جادو برایم میفرستند، و در علاج آن عجله دارند، جداً خواهش میکنم تا:
قبل از نشرِ بخش های بعدی این مضمون در رابطه با راه های باطل کردن سحر، و خروج جنیاتِ شریر و روح خبیث از وجود شان، اولتر از همه ،  موارد، چهارده گانه ی فوق را با شرایط باطل کردن دهگانه ی سحر که در بالا ذکر کردم ، بالای خودشان تطبیق کنند، ور نه هیچ راقی، و هیچ رقیه ای بالای شان تأثیری نخواهد کرد.
شاید جنیاتِ شریر از وجود شان خارج شود،  و یا در حین رقیه ی شرعی، آیات مبارک قرآن جن ویا جنیات را که در جسم او هستند به آتش بکشد، و بسوزد، اما جنیاتِ دیگر، دوباره در جسم او داخل شده، زندگی را بر او تلخ تر میسازند، چون دریچه و روزنه ی مرور و دخولِ شیاطین در وجود او بسته نشده است، و هنوزباز است.
پس، چنین رقیه ای، بر علاوه ی آنکه فایده ندارد، باعث ضیاع وقت راقی و بیمار میشود.
از تجربه و چشمدید خودم!
بیمارانی را دیده ام که با رقیه ی شرعی جنِ شریر از وجودشان خارج شده، و خیلی خوشحال شده اند، اما در مدت کمتر از دو روز، شیاطینِ دیگری، از جنس عفریت، که قوی تر و خطرناک تر از دیگر اصناف جنیات هستند، درجسم شان داخل شده، از بدن شان سؤ استفاده کرده اند.
دلیلش عدم مراعاتِ قوانین و شرایط فوق، نبودِ عقیده ی راسخ، بی حجابی، بازگشت به گناه، انجام اعمالِ شیطان پسند، و حتی در بعضی موارد، استفاده از سحر برای دفع سحر ( که حرام مطلق و شرک است) بوده است.
ان شاء الله، فجرِ فردا، در بخش پنجم،  انواع سحر را خدمت شما عزیزان، از قرآن و سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم، شرح داده، آهسته آهسته، بسوی ابطال و طریقه های ابطال شرعی آن با هم یکجا پیش میرویم.
پس، صبور باشید، و مضمون را دقیق وبار بار مطالعه کنید، و شرایط باطل کردنِ سحر، جادو، طلسم، حسد، چشم زخم و مسِ روح ناپاک و شریر را بر خودتان و خانواده ی تان مساعد سازید، ورنه هیچ کسی بشما کمک کرده نمیتواند.
بیاد داشته باشید عزیزان و سروران، که قدم نخست، که همانا قدمِ نیک است،  از ﴿جانب شما﴾آغاز میشود.
پس، اگر خودتان را دوست دارید، با خالق مهربان، دوستی را آغاز کنید واز دوستی با هوای و هوس های دو روزه ی دنیا، دوری جسته، عقیده، توبه، و بازگشت بسوی خالق منان را، اولین گام رهای از اسحار و طلسم های شیاطین، قرار دهید.
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.
خروج از نسخه موبایل